Новости компании УкрАвтотрансЛогистика

Вимога Свідоцтва про пломби при перевення по Т1 безпідставна

До нас продовжують звертатися міжнародні автомобільні перевізники зі скаргами на дії митників, пов’язані з накладанням пломб на автотранспортні засоби, які прямують за межі митної території України при оформленны Т1, в тому числі і з вимогою обов’язкового надання Свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезень вантажів під митними печатками і пломбами, передбаченого Конвенцією МДП.

ДМСУ раныше повідомляли, що митники можуть приймати рішення не опломбовувати транспортні засоби, що перевозять вантажі у митному режимі «транзит», в тому числі і при вивезенні товарів з України.

В доповнення до попередньої інформації повідомляємо, що на офіційному телеграм-каналі Державної митної служби України t.me/UkraineCustoms  є роз’яснення з цього приводу.

Зокрема, в коментарях Держмитслужби сказано, що «у разі прийняття митним органом рішення згідно із частиною другою статті 258 Кодексу, тобто без пред'явлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до митного режиму експорту митному органу оформлення, ідентифікація таких товарів та транспортних засобів може здійснюватися шляхом застосування передбачених статтею 326 Кодексу засобів ідентифікації, зокрема, опису товарів, виготовлення фотографій, використання товаросупровідної документації».

Також повідомляємо, що вимога митників надати Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезень вантажів під митними печатками і пломбами, у разі, якщо перевезення вантажу здійснюється не на умовах Конвенції МДП (без книжки МДП), як обов’язкова умова для накладання митних пломб – є безпідставною.

ДМСУ

Можливість використання NCTS для цілей внутрішнього транзиту та пріоритет перетину кордону з Т1

Відтепер переміщення товарів між митними органами та/або авторизованими об'єктами на митній території України можливо буде здійснювати із використанням NCTS та відповідно до положень Конвенції про процедуру спільного транзиту, тобто, фактично, за тими ж правилами, які застосовуються в ЄС. Водночас, будуть і певні особливості. Так, суб'єктом процедури при переміщенні товарів внутрішнім транзитом за Т1 зможе виступати виключно резидент з гарантуванням переміщення гарантією, виданою національним гарантом. Для цілей внутрішнього транзиту використовуватимуться ті ж гарантії, що і при міжнародному застосуванні NCTS. Компанії, які отримали право користуватися загальною гарантією, зможуть тепер покривати нею не тільки вантажі, які відправляються контрагентам в інші країни-учасниці Конвенції, а й самостійно гарантувати переміщення з кордону до внутрішньої митниці або власного авторизованого об'єкта.

Окрім запровадження можливості застосовувати Т1 на національному рівні, є і інші важливі зміни. Мова йде про створення законодавчого підґрунтя для пріоритетного пропуску через кордон товарів, поміщених під процедуру спільного транзиту. У поєднанні із електронною чергою на кордоні це має стати стимулом для українського бізнесу відкривати декларації Т1 у внутрішніх митницях, що сприятиме розвантаженню пунктів пропуску. Інформація щодо наявності оформленої Т1 враховуватиметься при постановці вантажівки в електронну чергу. Вантажі, оформлені відповідно до Конвенції про процедуру спільного транзиту, потраплятимуть на кордон уже після перевірки, здійсненої заздалегідь, всередині країни, матимуть пломби міжнародного зразка і, таким чином, для країн ЄС, куди прямує такий товар з України, це означатиме нижчий ступінь ризику. Наслідок – митниці потрібно буде менше часу на пропуск таких товарів. Таким чином, використання процедури спільного транзиту буде економити час тим, хто користуватиметься NCTS.

Адмін

 

Робимо Т1 для внутрішнього транзиту та приорітет у Ечерга

Однією з новацій Закону № 3229 є можливість оформлення Т1 та використання NCTS для цілей внутрішнього транзиту. Як повідомлялось раніше, при цьому суб'єктом процедури може виступати виключно резидент з гарантуванням переміщення гарантією, виданою національним гарантом. Для цілей внутрішнього транзиту використовуватимуться ті ж гарантії, що і при міжнародному застосуванні NCTS. Особливості заповнення декларацій Т1 для цілей внутрішнього транзиту вже внесені до Методичних рекомендацій bit.ly/3O3MZU3

Щодо можливості пріоритетного перетину кордону при міжнародному застосуванні NCTS для транспортних засобів, які переміщують товари за Т1, Держмитслужбою розпочато роботу по практичній імплементації таких змін. Про технічну реалізацію нововведення в роботі електронної черги перетину кордону буде проінформовано додатково. 

Крім того, Держмитслужба звертає увагу бізнесу, що відповідно до змін, внесених до частини першої статті 326 Митного кодексу України, засобам ідентифікації підлягають, зокрема, усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, що перебувають під митним контролем. Відтепер, відповідно до змін в статті 92 Митного кодексу України, обов'язковому пломбуванню митним органом підлягають товари при переміщенні їх митною територією України в митному режимі транзит.

З особливостями забезпечення ідентифікації товарів, що поміщуються в митний режим експорт, можна ознайомитись за посиланням https://is.gd/4M0Qdg

З інформацією про інші зміни, передбачені Законом № 3229, можна ознайомитись за посиланням https://bit.ly/47aqHcg

Держмитслужба

Щодо обмеження руху транспортних засобів через м. Київ

Відповідно до повідомлення Київської міської державної адміністрації з 5 липня 2023 року вводяться обмеження руху великовагових транспортних засобів при температурі повітря більше +28ºС.

Таким чином, у разі перевищення денної температури повітря понад +28°С з 10:00 до 22:00 обмежуватимуть в’їзд та пересування містом великогабаритного автотранспорту вагою понад 24 тонни і навантаженням на вісь понад 7 тонн.

Такі обмеження запроваджені розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 7 липня 2012 року № 1173 «Про обмеження руху великовагового автотранспорту на вулицях і дорогах м. Києва у зв’язку з підвищенням температури повітря».

Контроль за дотриманням водіями великовагових транспортних засобів обмеження руху вулично-дорожньою мережею здійснюватиме Управління патрульної поліції.

Україна та Азербайджан домовились про дозволи на перевезення на наступний рік

Україна та Азербайджан на 2024 рік домовились про:

◾️ збільшення універсальних дозволів на 88% для кожної країни;
◾️ можливість обміну дозволами окремо для транзитних перевезень;
◾️ надання дозволів для виконання нерегулярних перевезень пасажирів автомобільним транспортом.

Загалом, квота для перевізників на наступний рік становитиме 11 550 дозволів для кожної країни. З них – 6000 універсальних, 5000 – транзитних, 500 – на перевезення до та з третіх країн, 50 – універсальних дозволів для пасажирських перевезень.

Також було прийнято рішення про обмін у цьому році універсальною квотою дозволів у кількості 2000 штук.

Під час засідання комісії Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури ініціювало можливість лібералізації міжнародних вантажних перевезень між Україною та Азербайджаном. Сторони вивчать можливість запровадження такого механізму та нададуть відповідь у рамках роботи Змішаної комісії.

Адмін

Франція. Зміна умов проїзду великовагових та великогабаритних транспортних засобів

 

З 15 червня 2023 року почала працювати платформа Mon Transport Exceptionnel для формування запитів на перевезення негабаритних вантажів у Франції.

Транспортні оператори вже можуть зареєструватися на новій платформі за посиланням https://mon-transport-exceptionnel.interieur.gouv.fr/public/#/, у посібнику французькою мовою докладно описані кроки для реєстрації (додається).

Процедуру створення облікового запису для іноземного перевізника описано (з фото) у пункті II. С. 2. b).

Оскільки іноземні перевізники не мають номера SIREN (ідентифікаційний номер компанії), їм потрібно лише заповнити свої контактні дані.

У разі виникнення технічних труднощів під час реєстрації, можна звертатися за адресою:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

У разі виникнення інших проблем із платформою, звертатися за адресою:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

Посібник (французькою мовою) для реєстрації в системі.

Україна та Північна Македонія домовились про «транспортний безвіз

За повідомленням Мінвідновлення України між Україною та Північною Македонією діятиме «транспортний безвіз». Він передбачає скасування дозволів щодо виконання двосторонніх та транзитних перевезень для транспортних засобів стандарту Євро-3 та вище. 

Відповідне рішення було ухвалено під час засідання українсько-македонської Змішаної Комісії з міжнародних автомобільних перевезень пасажирів та вантажів, яке відбулося у столиці Північної Македонії Скоп’є. Було також досягнуто згоди про основні умови бездозвільного проїзду та внесення змін до двосторонньої Угоди. 

Щоб скористатися  «транспортним безвізом», у перевізників має бути сертифікат виробника або уповноваженої установи для підтвердження класу екологічності не менше Євро-3.

Україна та Північна Македонія домовилися вдвічі збільшити квоту дозволів для виконання перевезень до третіх країн на нинішній та наступний рік. А також узгодили порядок дії цих дозволів. Вони можуть бути використані як в прямому, так і в зворотньому напрямку. Такий вид дозволів дійсний для транспортних засобів будь-якої категорії екологічності.

Адмін

 

 

Вимога щодо наявності СПК водія під час перевезень пасажирів та вантажів.

До Міністерства надходять звернення від українських перевізників щодо вимог компетентних органів Молдови про пред’явлення під час контролю свідоцтва професійної компетентності водія (кваліфікаційної картки водія - код 95) в тому числі і при виконанні перевезень без використання ліцензії ЄКМТ. Мають місце факти накладення штрафів за їх відсутність (відповідно до Кодексу автомобільного транспорту Республіки Молдова №150 від 17.07.2014р. (ст. 59, 70, 76)).

Просимо врахувати зазначену інформацію при плануванні перевезень територією Молдови.

Нагадуємо, що Порядок підтвердження професійної компетентності водіїв транспортних засобів для надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів затверджений наказом Міністерством інфраструктури України від 18 листопада 2020 року № 789.

Адмін

Увага! Спливає термін дії дозволів Польщі для вантажних перевезень!

Увага! Нагадуємо, відповідно до домовленостей  Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України із Міністерством інфраструктури Польщі термін дії польських універсальних дозволів спливає 30 червня 2023 року. 

Після зазначеної дати дозволи не дійсні і не дають права виконувати перевезення, які їх потребують.

Адмін

Щодо використання бланку підтвердження діяльності водіїв українського зразку

З метою дотримання норм щодо режимів праці та відпочинку водіїв, надаємо інформацію щодо умов використання бланків підтвердження діяльності, коли водій не керував транспортним засобом.

Оприлюднюємо рекомендаційну форму Бланку підтвердження діяльності та Інструкції українською мовою.

Довідково: згідно додатку 3 Типові бланки до Угоди ЄУТР «Якщо бланк складається на будь- якій іншій мові ніж англійська або французька, то його назва національною мовою повинна вказуватись під назвами на англійській/ французькій, які повинні зберігатись на бланку. Якщо бланк складається на будь- якій іншій мові ніж англійська, то назви розділів в самому бланку повинні повторюватись на англійській мові.»

Адмін

11.08.2023
До нас продовжують звертатися міжнародні автомобільні ...
11.08.2023
Відтепер переміщення товарів між митними органами та/або авторизованим...
11.08.2023
Однією з новацій Закону № 3229 є можливість оформлення Т1 та використа...
10.07.2023
Відповідно до повідомлення Київської міської державної адміністрації з...
10.07.2023
Україна та Азербайджан на 2024 рік домовились про:  збільшення у...